03-676-8976 | 054-762-4510

david@tournadlan.com

למצוא משרד להשכרה בלי לקום מהכסא

משרדים להשכרה בתל אביב – לקוחות שונים, צרכים שונים

משרדים להשכרה בתל אביב – לקוחות שונים, צרכים שונים

כשמצלצל הטלפון ולקוח על הקו אני מיד מתחיל “לתחקר” אותו בכדי לעמוד על צרכיו, רצונותיו ודרישותיו. השאלה הראשונה היא במה הוא עוסק. לפי סוג המקצוע אני יכול להבין לאן נושבת הרוח, מה הכיוון מה התקציב וכו’.
למקצועות שונים, דרישות שונות. מבנה המשרד הוא אחד מהם. כמובן שאי אפשר להכליל אבל ניתן בהחלט לאפיין היום מבני משרדים לפי סוג העיסוק.

סטארטפיסטים ואנשי היי טק יעדיפו בדרך כלל Open Space במרכז המשרד, חדר מנהל וחדר ישיבות. ה- Open Space מאפשר אינטראקציה בין העובדים ליצירת חבורה מלוכדת ושמחה מזיזה הרים בדרך אל העושר 🙂
חדר המנהל במקרה זה רצוי שיהיה בקשר עין עם העובדים אך גם זקוק לפרטיות ודיסקרטיות לדוגמא בשיחות עם משקיעים, לקוחות וכדומה.
חדר הישיבות, כשמו כן הוא, נועד לישיבות הן עם הצוות והן עם גורמים חיצוניים. צריך להיות מרווח, מזמין ואסטטי.

אנשי מכירות וטלמרקטינג יעדיפו בדרך כלל משרדים עם Open Space אחד או שניים. אותו חלל יכול להיות מחולק לעמדות עבודה לדוגמא תאים עם טלפון, מחשב וערכת טלמרקטינג.

עורכי דין, לעומת זאת, יעדיפו מספר חדרים לא גדולים משהו כמו 12 מ”ר על 12 מ”ר. אותם חדשים אמורים להכיל שולחן עבודה וכמה כסאות ללקוחותיו כך שניתן בכל רגע לסגור את הדלת ולדון בסוגיות שונות בדיסקרטיות וללא הפרעה חיצונית.
לשותפים מבניהם, שהם גם בעלי המשרד, מיועדים בדרך כלל החדרים הגדולים יותר, כיאה למעמדם, יכללו אבזור מתאים כמו שטיחים וחלונות עם נוף (רצוי לים), במילים אחרות החדרים המובחרים יותר שבמשרדים. חדר הישיבות הוא אלמנט הכרחי גם במשרד עורכי דין, חשוב שיהיה מרווח עם שולחן ארוך או עגול באמצע. מטיבי לכת מוסיפים גם מסך פלזמה שמתחבר למחשב לתצוגות למיניהן.
במשרדי עו”ד גדולים יותר יש מתמחים ולהם מוקצים בדרך כלל מחיצות עבודה עם טלפון ומחשב.

רואי החשבון למשל הם קומבינציה. יש דרישה ל Open Space במרכז המשרדים אשר משרת אותם טוב מאוד למדיי. אבל יש המעדיפים מספר חדרים ממש כמו משרדי עורכי דין.

אבל וכאן האבל הגדול, לא כל הלקוחות מבינים שמאחר והקירות במשרדים הם ברובם קירות גבס, ניתן בקלות רבה ובעלות לא היסטרית להתאים את עיצוב המשרד לדרישות של הלקוחות, או שמילים אחרות, לעשות התאמות. עבודות מסוג זה נמשכות בדרך כלל כחודש ימים והלקוח מקבל ממש חליפה תפורה ככפפה ליד.
במקרים כאלה, אני, יועץ נדל”ן, טורח על ביצוע העסקה על הצד הטוב ביותר שמשרת ומרצה את שני הצדדים כולל חלוקת עלות הגיונית והוגנת בין המשכיר לשוכר.

 בכל עת ניתן לפנות לדוד טור – WhatsApp | 03-676-8976 | 054-762-4510 או לחצו כאן להשארת פרטים לחזרה

פוסטים קשורים

מדריך להשכרת משרד

כשבעל עסק ממוצע, שיכונה במאמר זה "השוכר", העומד בפני...

המשך לקרוא

משרדים להייטקיסטים

במרוצת השנים ומהניסיון שצברתי בתחום הנדל"ן, ניתן לאבחן...

המשך לקרוא

מגדלים להשכרה לעורכי דין

נכון, היום עורך דין זה לא מה שהיה פעם, אז, כשחלומה של כל...

המשך לקרוא
WhatsApp שלחו לנו הודעה ב- WhatsApp
Call Now Buttonלחצו לחיוג דילוג לתוכן